Treningsuke 7

Publisert: februar 15, 2015 i Uncategorized

Tirsdag 10.02.2015

Onsdag – 18.02. blir alle test resultatene mine lagt ut på nett! Følg med ! Her er min treningsuke.

quote 5

Det kan vel si at jeg ikke har fulgt alle spillereglene denne uken. Dagen etter sykdom var det full rulle med to økter dagen og en full jobb utenom. Ikke helt optimalt, men vi kjører på !

Frokost: 06:10

Trening: 07:00 – 08.00

Jobb: 0815: 15:15

Trening nr 2: 17.00 – 19.00

Trening på morgenen er en rolig økt hvor vi jobber mye med touch, og teknisk rep. Mye rolle trening og vi fikk mange gode bilder på gode avslutninger.

Trening 2: var mer en lagsøkt, med en del basis styrke (ledet av Eirik Flatjord) hvor vi kjørte hardt på og avsluttet med en høy intensitets øvelse. Ca 20 min høy intensitet.

– Jeg vil si at kroppen var godt kjørt da!

På kvelden bar det hjem, og lage middag og hoppe i seng 09.00 😛 – litt tidlig men det måtte til

Onsdag: 11.02.2015 

Dagen hvor vi skal kjøre en restitusjonsøkt. – Jeg var veldig spendt på hvor mye kroppen klarte denne uken så jeg sto opp 06.00 og tok en løpetur, 5×5 med en fots knebøy og 30 x 5 situbs. Ca 40 min løping og 20 min basis fra 07.00 – 08.00.

Ellers på kvelden ble det en tur på SPA og slappe av i badstue og boblebad. Svømte også noen meter i bassenget for å få strekt godt ut i lysken og rykk. – Kroppen er selvsagt sliten, men var artig med erfaringen!

– Ellers inneholdt dagen mye godt kosthold, reinsdyr biff osv så jeg ikke klage. Sengetid 0930 : D Herlig !

IMG_0163

TORSDAG: 12.02.2015 

En dag som var veldig lik tirsdag.

Morgentrening med gutta og trener: 07.00 – 08.00

Ettermiddags økt: 17-19.00

– Kroppen bærer preg av hardkjøret og jeg merker at jeg kommer til å gå på en smell snart. Ikke akkurat lurt valg å trene så mye når man har preg av influensa!

– Ellers var det gode økter hvor jeg har fått mye avsluttninger, sett på høyt press og jobbet inn mot kamp som skal spilles lørdag.

quote 2

Fredag: 13.02.2015 

Fredag den 13 ! – Da smalt det ! Febersjuk og helt knust. Lå sengeliggende og sto over all trening. Masse Chilli og ingefær. Te og honning! Masse god mat og drikke ! – satset på å kunne få en omgang Lørdag. For da var det kamp.

quote 7

Lørdag: 14.02.2015 

Kampdag: Feber er vekk, men er no tett i bihuler osv. – Jeg sier jeg vil spille kamp og stiller opp.

Spiler mot Stryn et lag vi skal være bedre enn, men med mangel på spillere og litt sjukdom så blir det jo jevnt.

Spiller 1 omgang og får score 1-0 som stillingen er til pause. Assist av Johann Wennberg – Bra ball til meg og en fin fin scoring.
– Ellers vant vi 2-1! http://forde-fotball.no/2015/02/14/2-1-over-stryn/

Søndag: 15.02.2015

Har tatt en rolig dag. Hørt på kroppen og ladet batteriene. Spist god frokost. Stekte grønnsaker, olivenolje (masse)  og salt og pepper. Te og fersk presset appelsin juice. Tok en tur med lag kamerat Sondre på Sunnfjord Spa – som kan anbefales og har vært en liten tur på fotballbanen og skutt fra meg litt foran mål. Litt frispark og moro på fotballbanen. Ellers en dag hvor jeg har holdt senga og sett på TV.

Ellers ser vi frem til en ny uke med mye trening, og ikke minst med kvalitet. Jobbe kontinuerlig med utviklings-målene mine !

20150118_173428000_iOS

Legg igjen en kommentar